9.4.2015

Sarja henkilöbrändin eri näkökulmista

Tätä blogia on tullut kirjoiteltua säännöllisen epäsäännöllisesti, joten nyt on aika saada siihen muutos.

Ajattelin toteuttaa seitsenosaisen sarjan henkilöbrändin eri näkökulmista alkaen heti ensi viikolla.

Sarjan jokaisessa osassa käsittelen teemaa vähän eri näkökulmista: millainen on henkilöbrändin arvonmuodostus, voiko henkilöbrändi olla stigmatisoiva, onko henkilöbrändi julkkis tai julkkis brändi, johtajabrändin merkitys yritykselle, kulttuurien vaikutus, henkilöbrändi ja juridiikka... tuossa nyt muutamia ajatuksia - ja uusia otetaan iloalla vastaan.

Mistä sinä haluaisit kuulla tai lukea?
Ajatuksenani on syventää kutakin teemaa ja tarjoilla aina jotain vähän uutta. Katsotaan millainen sarja tästä syntyy.

Jos sinulla on joku tietty kulma, jota haluaisit tutkiskeltavan tarkemmin, niin kerro ihmeessä ja katsotaan, mitä sen ympärille saataisiin syntymään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti